NRD Начало
Понеделник, 18 Август 2025
Начало Авансцена Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
79
Авансцена

Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като биещо по-силно от всякога, остава в централната част на логото. Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа.

| 18 Август 2025, 17:13 ч.
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Снимка © AP

За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи лога и специално създаден шрифт.

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.`

Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като "биещо по-силно от всякога", остава в централната част на логото. 3D "Chameleon Heart" сега съдържа 70 слоя, по един за всяка година на Евровизия, и символизира способността да "абсорбира културни влияния, музика и движение."

Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: "Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа." Той добави, че това обновление почита 70 удивителни години, докато движи бранда напред към вълнуващо бъдеще. "То е смело, игриво и пълно с емоции - точно, като самия конкурс," каза Грийн.

Конкурсът за песен ще се проведе в Австрия през 2026 г., след, като 24-годишният JJ (Йоханес Пийч) спечели първото място с поп-операта си балада `Wasted Love.` Грийн сподели, че "вече ще започнете да виждате повече от новата ни бранд идентичност, докато се подготвяме за следващата Евровизия и ще има още изненади."

Въпреки това, новата визия предизвика критика от някои фенове онлайн, които призоваха организацията да се върне към стария дизайн. Един `Еврофен` описа обновлението, като "най-голямото понижаване в цялата 70-годишна история на Евровизия."

Обновлението на бранда на Евровизия е създадено от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU) в сътрудничество с британското студио за брандинг PALS, което също работи по бранд стратегията за Ливърпул 2023.

Не пропускайте важните новини от деня. Последвайте ни в Google News Showcase
Бъдете информани с нашите тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6: Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч.
От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Jeff Ross представя изцяло ново шоу на Бродуей
Комикът и известен майстор на шеги Jeff Ross ще представи своето еднолично шоу Take a Banana for the Ride на Бродуей. Представлението започна на 5 август и ще продължи до 29 септем ...
Backstreet Boys благодарят на Макс Мартин за успеха си
Българските музикални фенове и музикалната индустрия бяха свидетели на специален момент, когато легендарният шведски продуцент и автор на песни Макс Мартин присъства на резиденцият ...
Грийнпийс използва изкуство за протест срещу индустриалното разрушение
Миналата сряда активисти на Грийнпийс предприеха смел протестен акт в Северно море, като се изкачиха на газовия платформа на Shell. Те разпънаха огромен плат от 315 квадратни фута ...
Уроци за промотиране и подготовка за фестивални спектакли
Георги Струс, основател и художествен директор на Breaking the Binary Theatre, сподели за своето участие в Edinburgh Festival Fringe с постановката Red Ink, посветена на Целия Гент ...
Класическите събития в Ню Йорк продължават да вдъхновяват любителите на изкуствата
Класическата сцена в Ню Йорк е оживена през тази седмица с множество събития. Метрополитън опера ще започне своя летен фестивал HD на 22 август с прожекция на филма Maestro за Леон ...
ОЩЕ ОТ ДНЕС
Нов албум на Tom Grennan на хоризонта
Tom Grennan може да постигне третия си албум на номер 1 в NRD2 TOP20 с Everywhere I Went, Led Me to Where I Didn`t Want to Be (1). Новият му проект има потенциал да повтори успеха ...
Подводни руини разкриват римска баня и възможна връзка с Цицерон
Археолози направиха впечатляващо откритие в подводните руини на Баяе, древен римски курорт, който някога е бил част от Римската империя. Те намериха добре запазена римска баня, коя ...
Нова документалка за Оззи Осбърн изтеглена в последния момент
Нова документална лента за Оззи Осбърн беше неочаквано изтеглена от телевизионната програма само часове преди планираната си премиера в понеделник вечер. "Ozzy Osbourne: Coming Hom ...
Joss Stone разказа за опасна abusive връзка
Joss Stone разкри, че е била в "изключително опасна" abusive връзка. Певицата и авторка на песни сподели открито как е успяла да избяга от насилствената си половинка, като подчерта ...
Рики Мартин и Бъста Раймс с награди на MTV VMA 2025
Рики Мартин и Бъста Раймс ще бъдат отличени с престижни награди на MTV Video Music Awards 2025. В понеделник беше обявено, че пуерториканският певец и композитор Мартин ще направи ...
Тикер в 20:00 ч.
Tom Grennan може да постигне третия си албум на номер 1 в NRD2 TOP20 с Everywher ...
Начало Авансцена
79
Авансцена

Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.` Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като биещо по-силно от всякога, остава в централната част на логото. Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа.

| 18 Август 2025, 17:13 ч.
СЛУШАЙТЕ НОВИНАТА
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Евровизия с нова идентичност за 70-годишнината си
Снимка © AP

За да отпразнува 70 години от съществуването си, като най-голямото на живо музикално събитие в света, Евровизия представи обновена бранд идентичност с нова визия, включваща свежи лога и специално създаден шрифт.

Основното лого, ръчно изписано и представено за първи път през 2004 г., а след това преработено през 2014 г., е опростено и сега представлява гладка, единична марка, изработена от новия шрифт, наречен `Singing Sans.`

Иконата на Евровизия – сърцето, което организацията описва, като "биещо по-силно от всякога", остава в централната част на логото. 3D "Chameleon Heart" сега съдържа 70 слоя, по един за всяка година на Евровизия, и символизира способността да "абсорбира културни влияния, музика и движение."

Директорът на Евровизия, Мартин Грийн, заяви в изявление: "Евровизия винаги е била свързана с еволюция - музикална, културна и творческа." Той добави, че това обновление почита 70 удивителни години, докато движи бранда напред към вълнуващо бъдеще. "То е смело, игриво и пълно с емоции - точно, като самия конкурс," каза Грийн.

Конкурсът за песен ще се проведе в Австрия през 2026 г., след, като 24-годишният JJ (Йоханес Пийч) спечели първото място с поп-операта си балада `Wasted Love.` Грийн сподели, че "вече ще започнете да виждате повече от новата ни бранд идентичност, докато се подготвяме за следващата Евровизия и ще има още изненади."

Въпреки това, новата визия предизвика критика от някои фенове онлайн, които призоваха организацията да се върне към стария дизайн. Един `Еврофен` описа обновлението, като "най-голямото понижаване в цялата 70-годишна история на Евровизия."

Обновлението на бранда на Евровизия е създадено от Европейския съюз за радио и телевизия (EBU) в сътрудничество с британското студио за брандинг PALS, което също работи по бранд стратегията за Ливърпул 2023.

Към първа страница Новини
Бъдете информани с нашите
тематични бюлетини:
Получавайте всеки ден най-вълнуващите новини от рубриката във входящата си поща. Допълнителна информация за регистрацията и процедурата за доставка и анулиране (отмяна) можете да получите в нашият раздел NRD Бюлетини или, като натиснете на връзката или по-долу.
Шест в 6:
Нашият сутрешен бюлетин
Получавайте шестте най-важни културни събития за деня, всяка сутрин в 6:00 ч. От понеделник до петък от нашия редактор Виолета Караянева
ОЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Jeff Ross представя изцяло ново шоу на Бродуей
Backstreet Boys благодарят на Макс Мартин за успеха си
Грийнпийс използва изкуство за протест срещу индустриалното разрушение
Уроци за промотиране и подготовка за фестивални спектакли
Класическите събития в Ню Йорк продължават да вдъхновяват любителите на изкуствата
Още от рубриката
ВРЕМЕ ЗА ЧЕТЕНЕ
   
Време за четене - месец Август
Препоръчани заглавия
ОЩЕ НОВИНИ
Творчески отражения
Нов албум на Tom Grennan на хоризонта
Цветни аспекти
Подводни руини разкриват римска баня и възможна връзка с Цицерон
Цветни аспекти
Нова документалка за Оззи Осбърн изтеглена в последния момент
Още новини
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни.
Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.

NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени. Програма на NRD. Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.
ГОРЕ
Не изполваме интернет бисквитки. Не събираме лични данни и не споделяме такива с трети страни. Не прилагаме проследяващи или наблюдаващи маркетингови/рекламни системи.


NRD2 Култура © 2025 Всички права запазени.
Издател Nachrichtenabteilung DRF.
Публикуваното съдържание, текст, снимки и графики е защитено от Германското законодателство за Авторско право.